viernes, 8 de junio de 2007

Lo Meu MaNo




Com no, avui el blog està dedicat al meu mano.

Com molts ja sabeu, i avui encara més ja què ahir es va dir per la ràdio [que per cert, jo des de la Xina també ho vaig escoltar ;)] i avui ja surt al diari, el meu germà ha estat escollit per formar part de l'equip de la Selecció Catalana de Futbol Sala.
Aquesta nit agafen l'avió cap a YAKUTSK (Rússia) del 11 al 17 de juny per jugar la Copa del Món.

Tonyo actualment juga al Pradell F.S. a la categoria Divisió d'Honor. No és pq sigui el meu germà, però la veritat és que ho fa molt bé, ho demostra cada cap de setmana als partits, i la majoria de vosaltres ho heu pogut veure cada any a les 24 hores de futbol sala que es fan a Flix.

La Ingrid, els meus pares, Ramon i jo, i demés família estem molt contents e il·lusionats amb ell per aquest nou repte. Desitjar-li MOLTA SORT i que ho disfruti al màxim.

Mano, desde la Xina t'enviem un super bessito i una abraçada molt forta.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

uns a la xina, els altres a rússia.. que no s'hi estava bé a la raval?
:-D

enhorabona!

Jordi dijo...

Bueno felicitats per la victòria! Com heu pogut veure al bloc del batlle surt la notícia i jo faré un comenari demà al meu. Felicitats per la part que us toca i que us vagi molt bé amb los asiàtics. (Xapi)

Anónimo dijo...

Hola, moltes felicitats des de Flix estem seguint a Tonyo amb molta il.lusió, aguardant tots el retalls de prensa, ja que es part de la meva family, tot aixó s'ho mereix i més tant ell comla Ingrid, m'agradarie molt i també m'emocionaria com s' emocione ell, veient-lo aixecar la Copa. Enhorabona per totes les parades, disfruta d'aquest viatge, i espero veuret aviat a les 24 hores. Moltes felicitats "Padri". Records de la mama.

També volem felicitar a Tere per el seu 50è aniversari, que amb llegit al bloc de la Sònia. Moltes Felicitats.