sábado, 25 de julio de 2009

per fi!!

Hem tornat a vencer als xinos!!!!!!
no sabem el que durarà però ja podem entrar als blogs, facebook, youtube,.... ja que aquests xinos ens tenen prohibida la entrada.

Tenim tantes coses per explicar que no sabem per on començar, així que dir-vos que estem molt bé, amb molta caloreta i amb ganes de venir cap a fLiX.

Durant aquest temps tampoc hem parat, hem tingut platja, sol, calor, pluja, molt calor, visitar cases i més cases, i després de mirar-ne més de 30, per fi vam trobar la nostra, cap de setmana de mudança, tot al puesto depresseta i la visita de....

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola!! quina alegria que podeu tornar a entrar! com va tot? vai a fer com les pesades de les mames: pengeu fotos!! jejej

fins aviat i records!

(soc laura, pero no se com ficar per a que es veigui el nom)

la vella carmanyola dijo...

Bueno!! mentres no ens tallin el msn ja en tenim prou ;)) nosaltres estem bé, bastant liats i amb moltes coses per explicar-te però ara ja deus venir aviat i com que tinc de pujar-te el matalas a Flix (ves quina memoria la meva) ja ens posarem al dia en tot el viatge cap allà.

Molts tons

la vella carmanyola dijo...

Aaaahhhh Sonia!! ara si que t'ha reclararé el meu regal de la boda! jejejeje és que me comprat el menjador!! iuguuuuu!

Ara no teniu perdo si no pugueu un dia a dinar, eh!! que tinc menjador, ehhhh.

Més tons

Sònia i Ramon dijo...

Lau! alegria la nostra de poder llegir el teu missatge, esperem que estiguis molt bé i que tb et sentis com amb naltres.
Ja tenim ganes de veuret!!

Disfruta i molts bessitos de la Carla.

Per cert... NO PODEM PENJAR FOTOS!!!! de moment no ens deixa el programa, a veure si averigüem com enganyar-los, jejejee...

Sònia i Ramon dijo...

Anna... espero q les notícies siguin les que m'agradaria sentir.
I pel matalàs no et preocupis q ja està a puesto. I el regal ja et vaig dir q podies anar-lo a buscar a casa, fa 5 mesos q està allí esperant!!

Bessitos flor.