martes, 3 de agosto de 2010

ALeiX

Avui lo meu fillolet fa 2 anyets i naltres a l'altra punta de món sense poder estar allí per celebrar-ho, suposo que com l'any passat tampoc hi vam poder ser, em fa posar trista pensar que l'Aleix fa anys i jo aquí, lluny. Però bé... cadascú ha de fer la seva vida i la nostra està lluny de tots.

Hem anat a comprar-te el regal, esperem que t'agradi, a la Carla li agrada molt i diu que és seu!!

MOLTES FELICIATS PRINCIPITO!!!

T'enviem molts bessitos i una abraçada molt forta de parts de tots.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

upssss m'has fet plora a mi tonta.
Nosaltres no se si hi podrem a nar però per poc que pugui i anirem segur que tots pensem en vosaltres però no tardaras en veurel sol falte una setmanetaaaaaa petonsssssssss.
Montse

Anónimo dijo...

ei paina!!!
moltes gàcies!
ja saps q encara q estigueu molt lluny no hi ha una dia q no parlem de valtres,
i sort d la pantalla q ens podem explicar el dia a dia.
diu la mama q aviat ens veure, però de veritat, he!!!!!!!!
"us stimo mooooooo"
ALEIX

Sònia i Ramon dijo...

aleix.. pues jo si que tapimo,

"carla"