lunes, 16 de abril de 2007

UnA NoVa ViDa


XINA és un d'aquells països que jo mai hagués triat per anar-hi a viure, diria més, tampoc era un dels llocs on hi hagués anat a passar unes vacances, peró el destí ens hi ha portat.


L'experiència de Ramon va començar al febrer del 2006, i la meva al juny del mateix any. I amb el temps que hi portem us puc dir que no m'arrepenedeixo d'haver fet aquest pas, us ho asseguro.

Hem començat una nova vida lluny de tota la nostra família i amics. Hem deixat enrera la nostra caseta a Tarragona... amics... i la família que tant estimem a Flix per començar una nova vida a Shanghai. Durant uns dies us aniré parlant de la seva cultura i tradicions per a que us aneu ambientant i us feu una idea de com es viu aquí.

Espero no aburrir-vos, el meu objectiu és que ens sentim més aprop uns dels altres.

6 comentarios:

P dijo...

Hola!!! Al meu bloc m'he permés de fer una entrada referent al vostre bloc. Estic molt content que la vida us vagi be, encara que estigueu lluny de Flix. Me n'he assabentat per la Júlia, qui us té linkats. També, per la part que us toca, felicitats pel porter-germà-cunyat de la selecció catalana de futbol-sala!!!
Pere

Anónimo dijo...

mpau dijo...
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

què us escric mails al mail que tenia de sonia i me'ls retorna!!!!!!!!!!!!!!!

m'alegro de veure que esteu tan i tan bé...

envieu-me el mail amb la nova adreça, please....

una abraçada enorme pels 2!!!!!

mpau

Anónimo dijo...

Hola ens hem quedat sense paraules ens encanta que esteu tan bé i us desitjem lo millor.

Un petonas Carla Eli i Alex

Que la pluja de la felicitat us agafi sense paraigues t'enrecordes....

Anónimo dijo...

Hola terribles!!!
Prepareu-se que la primera ocupa arribarà d'aquí molt poquet.
Molts petonens desde Marçà.

Anónimo dijo...

Hola !!!!!!!! Soc Laia !!

He entrat al vostre bloc per dir-vos que per molta distància que ens separi la mama i jo us portem sempre sempre dins del cor.

Muassss

Kernel dijo...

Hola:
Vaig estar a Shangai l'any passat de viatge de noces i ens va encantar!
EL barri francés, el malecón, el passeig nocturn pel riu, el gran Hyat .

Segur que ho estareu passant molt bé.
Salutacions desde Amposta.