lunes, 7 de mayo de 2007

FiLiPiNeS

QUINES VACANCETES!!!






































El primer de maig aquí Shanghai també és festa, però aquests xinos allarguen la festa una setmana, i nosaltres hem aprofitat per anar a FILIPINES; Manila, Kalibo i Boracay.

Boracay... mar, sol, piscina, relax, cocos, "shakes" tropicals, crancs, llagosta... KiNa ViDaaaaaaa!!!!

Hi vam anar amb el Carles i la Susana, una parella amb qui estem el dia a dia, ens portem superbé, són com la nostra família juntament amb uns quants amics més; si bé el viatge l'hem fet els quatre sols.

Potser millor que no faci cap més comentari,les imatges parlen per si soles!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

JODERRRRR!!
JO TAMBÉ HI VULL ANAR!
A VERE SI M'HI INVITEUUUUU
QUE BONICCCCCC
Besitos

Anónimo dijo...

dios!!que pasada!! yo tb quero!! Me alegro por vosotros.
Muchos besinos!!!!

Anónimo dijo...

Hola xinitos,
que suerte no? ja m'agradaria estar amb vosaltres per aqui.

Molts records des de Flix!

Anónimo dijo...

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

què us escric mails al mail que tenia de sonia i me'ls retorna!!!!!!!!!!!!!!!

m'alegro de veure que esteu tan i tan bé...

envieu-me el mail amb la nova adreça, please....

una abraçada enorme pels 2!!!!!

mpau

mami dijo...

aixó es vida. aprofiteu ara que sou jovens.m'alegro de veure que esteu tant bé.molts records des de flix. fins aviat

Sònia i Ramon dijo...

Gràcies a tots pels comentaris!
Per cert, qui és mami?? ens tens intrigats!