miércoles, 5 de diciembre de 2007

Potser m'equivoco, però és la meva opinió i com molts la vull expressar.

Sembla ser que per fi es solucionaran tots el mals del C.P. Flix, i ara ja l’equip tornarà a pujar a la Divisió d’Honor perquè l’entrenador ja ha dimitit.
Malauradament estic a terres molt llunyanes i no veig els partits del primer equip del C.P. Flix, i per tant no puc opinar, però tots ens coneixem....
Voldria afegir per als que no són de Flix i tants comentaris feu de la nostra pista, que també conec moltíssimes pistes, i no crec que sigui la de Flix pitjor que moltes altres, n’he patit moltes. Si el que voleu des de la graderia és que no es cridi ni s'animi, doncs, amb tots el meus respectes i educació, millor mireu partits de tennis o d'escacs, però crec que l'afecció del Flix no és pitjor que cap altra, i anima i encoratja el seu equip. Però bé, respecto les vostres opinions i vull adreçar-me més aviat a la gent de Flix tan crítica i tan perfecta.
Segurament a l’entrenador se li ha escapat l’equip de les mans. Està clar que a tots aquells de Flix que parleu als blocs o fòrums condemnant l’entrenador dels mals del Flix, sota l’anonimat, “of course”, mai se us escaparia un vestidor; no pas per la vostra habilitat de dirigir sinó perquè potser mai us heu oferit a res, ni a dirigir, ni a entrenar, ni a ser delegat, ni res de res, simplement a criticar, però flixancos anònims, fins i tot amb això teniu poca classe.
Ja no només pel nexe familiar que m’hi uneix (que per suposat és molt fort i m'ha fet parlar per fi en un bloc, en el meu)sinó també en honor a la veritat, m’agradaria fer una mica de justícia envers l’ex-entrenador del C.P. Flix.
Quan fa vora 3 anys, ningú volia saber-ne res de l’equip, ningú a Flix, ningú repetixo, ell va ser l’únic amb un parell de collons de fer-se càrrec de l’equip, tot i molts problemes familiars que teníem. I afegir que fa molts anys que és entrenador, i ha aconseguit moltes fites i anar pel món amb equips nets i admirats pel seu joc, però clar ara són durs i els expulsen, ¿és només culpa seva o estem en un sistema social on aquestes coses són cada cop més comunes? Si us plau, si sou pares els que tan critiqueu feu una reflexió i no mireu la palla a l’ull del veí sense veure la viga al vostre.
Espero que amb la dimissió de l’entrenador es solucionin tots els problemes, perquè jo estimo el C.P. Flix. Malauradament no crec que sigui així, però el que si m’alegra és que per fi Lluís podrà estar més tranquil i viure feliç sense haver de patir, no dormir, viatjar sovint, aguantar molts maleducats, molts pares desontents, etc...
D’altra banda desitjar-li molta sort al nou entrenador, no dubto que està molt capacitat per fer-ho, sincerament ho dic. Tot i així, necessitarà sort perquè hi ha coses que no les pot arreglar un entrenador.

Ànims Lluís.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

crec que tens molta rao

Laia dijo...

ostia sonia... no sabia res d'aquest mal rollo... pues a mí també em sap greu que hi hagi gent com aquesta pel món. Crec que l'únic que volen és un món ideal on el CP.Flix sigui el súmmum del súmmum, cosa que és impossible perquè res és PERFECTE, però si està ben treballat i amb cor és el que conte. La gent que deixa de banda estes coses és superficial i no cal fer-los cas. Tot i que no se de qui parles, penso això i ho pensaré sempre.
Pues bueno, ànims i a guanyarrr!
Avui, casualment, he estat mirant TV Reus que jugaven el Barça i el Reus. Quins records!!!! Tots cridant al pavelló com a locos! Agitant les balles! UUUUUH! Quina emoció!
Besitos

Anónimo dijo...

hombre, faltave lo comentari (reflexió)de RAMON/SONIA, ja sabia jo que no us quedarieu calladets, mira que esteu "guapos" calladets.Bueno, primer cal dir que lo de l'entrenador (lo de fotre'l fora) és una desició clarament acertada, es pot guanyar o perdre però mai de les maneres que ho feien fins ara.
Lluís, que li desitjo lo millor, ja fa anys que haurie d'haver plegat del Hoquei, té massa feina i el supera (suposo que haurie d'haver plegat quan es va acabar lo 1ª catalana i a tu et van passar a div d'H (crasso error), d'això ja en parlarem un altre dia al foro.
De fet qui te la culpa de tot és lo senyor Agustí Garcia "tartanya" pels amics i pels enemics. podria continuar esbomban draps bruts però prefereixo deixar-ho aquí i dir-li a Lluís des d'aquí que anims però que ja ere hora.

Sònia i Ramon dijo...

Hola anònim,

respectem les opinions de tothom, i com totes les altres la teva és ben rebuda.

Hem utilitzat el nostre bloc per expressar-nos lliurement, sentim si hem ofés algú, res més lluny de la nostra intenció.

Mani, fill de Mani dijo...

Anònim: Si tan guapo ets tu pues dona la cara i fes alguna cosa pel club que no sigo criticar, que és l'únic que sabeu fer la gentussa com tu!!
Quan jo parlo, me queixo, critico o vull dir algo, firmo en un parell d?ous, que és lo que s'ha de tindre per jugar i entrenar a hockey, però los de la teua calanya sou cobards, us amagueu i parleu malament per l'esquena!
Au dona la cara o calla!
Per si no sas qui és Mani, fill de Mani, sóc Albert Mani Martínez i de Flix i visc a l'av.catalunya 3, que ho sapigos!

Anónimo dijo...

ostras mani, la veritat és que no esperava esta reacció. i menys de part teva. has jugat mai a hoquei? igual si i jo no ho recordo, però si ho has fet només ho deus recordar tu, +0.
bueno, suposo que el meu comentari t'ha ofés però ere una resposta al comentari fet a aquest bloc.
A mí no m'agrada criticar però,amb l'hoquei porto des del 1973 vivint-lo i patint-lo i quan veig el que està passant i com degenera mi faig creus.
Conec moltíssimes coses que tu n'hi et pots ni imaginar i he treballat pel club molts anys, però també se que en Ramón les sap tant com jo o fins i tot millor, ell ho ha viscut amb més intensitat, per això només em farà reflexionar algun comentari per part seva, i no l'ha fet.
A tu ja t'he dedicat més paraules de les que et mereixes.
Per cert, no cal ser tant brut parlant.

Anónimo dijo...

Hola, a mi ningú em coneix! a no ser que estessiu a la boda d'en Ramon i la Sònia.

Dic això pq jo sóc de Vila-rodona, un poblet del costat de Valls i fa molt anys que vaig estudiar a Tarragona amb la Sònia.

Doncs ara ja me presentat i he donat la meva cara a tots vosaltres, per lo tant ja puc opinar en aquest blog.

El dia que la Sònia, via msn en va dir que tenien un BLOG vaig estar molt contenta, ja que ara no els puc veure sempre que vull però tinc de reconèixer que gràcies a les noves tecnologies puc parlar cada dia amb ells.

La qual cosa em disgusta molt que una cosa com el Blog que ens serveix per estar més units. Si facin aquest "tipus" de comentari. Primer pq és lleig; la Sònia i Ramon estan lluny dels que estimen i dintre de que estan "super bé" a la Xina i que es envejable lo bé que els anat les coses no deix de ser un sacrifici personal.

És a dir que si algu te ganes d'estar sempre amb desacord amb les coses dels "blog personal de la Sonia i en Ramon", ostres!! no és més fàcil ja que no hi entri. Millor si una persona no pensa com tu, agafes l'ignores i cada un feliç pel seu camí. Gràcies a deu en aquest món i cabem tots. I cada un podem anar per la nostra banda sense tenir de "picar-nos" i menys "xinxar amb anomins".

Ja acabo! només demanar perdó per si les meves "humils" paraules poden afendre i si alguna cosa no l'expressada del tot correctament, perdoneu també!!

Finalment rècords i una molt forta abraçada per la Sònia i en Ramon que jo si que els enlloro molt i que si no hagues sigut per un problema meu de salut aquest octubre hagues estat amb ells a la Xina.

Molt petons.

ANNA DE LA VILA

Mani, fill de Mani dijo...

"...ja sabia jo que no us quedarieu calladets, mira que esteu "guapos" calladets"
A tu te semble que esta és manera d'iniciar un comentari? A mi no. No he jugat mai a hoquei, l'esport mai se m'ha donat bé, però sempre he donat la cara fins i tot quan m'he equivocat!
Res més, tu tampoc te mereixes més temps del que ja t'estem donant!

Les tres papallones dijo...

Primer q tot i després de tot lo q he pgut llegir (que m'he quedat perplexa) felicitats per esta sux entrada!!M'ha emocionat molt este reconeixement i esta busqueda de pau entre els mals rotllos, xq es veritat que primer les coses s'han d'engegar, xo un cop tot rutlla només veiem els mals rotllos i no les persones que fan possible això.

Que jo sàpigui un club no el formen sol l'entrenador i els jugadors: hi ha un delegat, un tresorer, un presi...en definitiva, una junta!

Jo estic vivint a Flix i encara no sé tot el mal rotllo que hi ha hagut...sol sé que hem van dir que Lluís havia plegat i no entenia res (continuo sense entendre-ho).

La veritat és que jo mai he estat molt al costat del CP Flix...de joveneta anava amb mun pare de tant en tan i recordo molt bé el moment de plenitud del club i pot ser m'hagués agradat tenir més coneixement i gaudir-ne més xo x sort el handbol flix encara existia itmb estava enfeindada.Tot lo bo no dure sempre i no per això em de deixar d'estar units.

El que hem de fer és pensar que tenim sort que encara es mantinguin clubs al poble i evitar aquestes tonteries que no m'agradaria equivocar-me xo q de bensegur venen per part de gent mal educada i poc respectuosa, que veuen el joc com una cosa individual i personal.

Es que nse si m'explico, jo el que crec és que mai res és culpa d'una sola persona en situacions d'este tipo i que sempre entre tots em de donar una mica de la nostra corda i cedir de tan en tan.

Des d'aquí vull animar al CP Flix, l'altre dia van fer un bon partit sense cridar-se ni barallar-se...confio que podreu fer que tot vagi millor a partir d'ara. Encara q em sap molt greu la dimissió de Lluís, hem cau molt bé!

Ànims a tots i felicitats per expressar-vos amb total llibertat i donant la cara als vostres pensaments i opinions.