martes, 25 de marzo de 2008

La Setmana Santa de Flix desde Xina




És dur està tan lluny durant la Setmana Santa, la veritat és que m’agradaria haver pogut estar a Flix, sobretot perquè la Sònia era allí, però bé la feina és la feina i la Xina és un país laic i durant la Setmana Santa a treballar.
Però no us penseu, he seguit els esdeveniments, i no només això sinó que els he fet seguir-los també als xinesos i sobretot els he ensenyat que és Flix, almenys a Setmana Santa.
A sobre els vaig fer dinar tard als pobres xinesos (les 15:00 quan ells dinen a les 12:00, els vaig fer mirar la “professó” de les creus, que per a vosaltres era a les 8:00 però jo ja feia hores que rondava). Aquí us deixo una imatge del moment.
Per cert, he trobat en falta una cosa, poder veure el diumenge de la mona l'exhibició dels Armats, faltava la web cam a la plaça del mercat!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

És emocionant saber que aquest any desde la Xina o l'Argentina... s'hagi pogut observar en directe la nostra Setmana Santa. Esperem que d'aqui uns anys es pugui veure, també, la plaça de l'ermita, o sentir el so dels tambors dels armats, el cant de les Hores i les caramelles. Una abraçada!

Joan Margalef

Anónimo dijo...

carinyito... si et serveis de consol et dire que nosaltres tambe te'm trovat a faltar..... Pobres xinesos, mira que martiritxals aixi!!... jejjeje no tens perdó, besitos Antoni i Isa.

Les tres papallones dijo...

Ostic Ramon!L'altre dia m'ho va dir sonia que l'any passat tmb ho va voler mirar i es feia a la plaça del mercat...

Espero que no se't faci llarg i et veiem aviat aquí a Flix en Sonia i tots naltres!

*aBi*

ingrid dijo...

EI QUE TE CONGELAT UN TROCET DE LA MEVA MONA, QUAN TORNIS JA O SAPS LA RECLAMES A CALCU.
UN PETONET.

Molly dijo...

Soni!!!!!

ACTUALITZA... Que vull saber què és de vosaltres... des de la nit de l'ermita que no et veig! ;-)

Espero que tot vagi "VIENTO EN POPA"

fins aviat


mpau