domingo, 13 de julio de 2008

A les penes... alegries - **OT'08**

La setmana passada em van trucar pq m'havien tocat dos entrades pel concert d'Operación Triunfo d'aquest dissabte al Palau St. Jordi, doncs bé, Joana i jo hi vam anar, como no!!

Tot i la pluja que ens vam trobar pel camí, va valer la pena fer el viatje a barna, ens ho vam passar de locos a peu de pista com dos adolescents!










Lo bo de la nit.
Al costat teniem a la parella de Chipper i els seus amics.
(instant en que Chipper s'adona que la seva parella està allí, es van intercanviar gestos)
Joana i jo ens vam fer una foto amb ell, jijijijjiiii...


6 comentarios:

Anónimo dijo...

paques!!

valtres no en perdeu ni una!!! vaya dos...

fins aviat wapes!!

Anónimo dijo...

Paques!!esteu guap�ssimes....


se nota que vau xalar!!! Aix� se fa....

:-(

nom�s me fa una mica de peneta no haver pogut veure-us este finde!!!!!!!!

Lo pr�xim, m'ho expliqueu tot eh?

mu�aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mpau

Anónimo dijo...

que lokes steu!

A xalar!!!

*aBi*

Anónimo dijo...

Que peeeerraaaaaaaaaaaa!!! Vaya casualitat!! jajaja
Ara ja podrem nar a casa de Chipper a pendre algo, no?! jajaja
Pos bueno, que dimarts me trucos que nem pa Tgn!! jajaja
Ja saps on sóc!
Muuuuuuuuuuakis

Júlia dijo...

anave guapa anabel, eh? és la meua prefe! i sandra tb...

sonieta, un bessitooo!

i a Ramon tb!

Anónimo dijo...

Q aprop staveu n???? osti si xaleu!!! jejejeje!!

L'home de chiper s majo...o per lo menos se'l veu guapet a la foto!!! XD

Un besitoooooo de part de..GOI!! ;O)