lunes, 6 de agosto de 2007

A l'agost... cap a casa!

Avui fa una setmana que estic a Catalunya, he estat entre Flix i Tarragona. El motiu? doncs el meu color de pell, vaig venir de Shanghai més blanca que el paper, no recordava un estiu amb aquesta blancor al damunt!

A Shanghai també tenim piscina i sol, però per davall de Lorenzo hi ha una capa de contaminació que no deixa que t'agafi! Bueno... deixem córre aquest tema, la qüestió és que ja estic aquí i amb ganes de passar un bon agost amb els meus. I de que vingui Ramon, que això serà aquest dissabte, apunt per les festes majors!






INGRID

El 9 de juliol ens va arribar la primera okupa a Shanghai, aquesta va ser la INGRID!!!! ens ho vam passar de conya, sobretot jo, de tenir-la a Xina amb mi i poder ensanyar-li la meva nova city i lo bé que estem.

Us deixo unes quantes fotos, aquí no en tinc gaires pq les tinc a Shanghai.









1 comentario:

Anónimo dijo...

Sòniaaaaaaaaaaaaaaaa


Què guai que estiguis aquí.... ja tinc ganes de xarrar amb vosaltres!

Pel bloc ja vec que tot superbé per shanghai i que, amb l'íngrid us ho heu passat de muerte...

Posa't morena i carrega les bateries per festes!!!! Ens veiem ben aviat...

espero que ramon hagi superat lo jetlag....


muà


mpau