viernes, 7 de septiembre de 2007

TiTiS!!!! FeLiCiTaTs!!!!


Avui estem de festa doble, avui és l'aniversari de dues persones molt importants per a naltres, JOANA i SONIA.

** JoAnA **



Fa 30 anys!!! i m'agradaria molt estar a Flix per poder-ho celebrar, i donar-li mils de besitos i una abraçada moooolt forta, però la vida és així paqui! ...i m'hauré d'esperar dos setmanetes.
Res Joana, ja saps que et considero MOLT bona amiga i una bellíssima persona, ets una amiga per sempre, i malgrat la distància continues sent una de les millors per a mi. Ja veus... sembla fàcil descriure a una amiga, i això que de qualitats no te'n falten.
Que Ramon i jo t'estimem moltíssim i tu ja ho saps.
Ja tens 30 anys i desde sempre que hem estat juntes, hem viscut moments molt bonics e inolvidables, i esperem continuar vivint-ne més.
F E L I C I T A T S ! ! !


** SoNiA **



I a tu monineta meua... que amb tu estic tenin el privilegi de compartir la meua vida xinesa (i ara durant uns dies tb és la teua), i damunt avui és lo teu cumple!! Ramon, Xavi i jo hem intentat que sigui un dia doblement especial i diferent, espero que ho haguem aconseguit encara que ens ha fallat el pato pekin :)
Res, que dir-te... que no hi ha moments a la meua vida que no surtis tu pel mig, ens hem fet grans juntes i la veritat és que estic superbé amb tu, millor dit, els quatre ens ho passem genial sempre. Ets una amiga 10 i t'estimo molt, ja ho saps. Jo a la Xina i tu per Catalunya i ningú ho diria, contacte a saco, millor no ho podiem fer! Molts besitos i...
F E L I C I T A T S ! ! !

1 comentario:

Anónimo dijo...

MOLTES FELIÇÍTAS SoNIA

LLUIS FINA