martes, 20 de noviembre de 2007

Dinar EsPaNYoLeS


Un cop al mes s'organitza un dinar de dones espanyoles que vivim a Shanghai, aquest mes de novembre ens va tocar a nosaltres, la Carme, la Susana i jo.

La finalitat d'aquests encontres és per conèixer altres persones i poder compartir les teves experiències.

Vam preparar el dinar a un restaurant Turc "Anadolu", vam decidir aquest lloc pq ens agrada molt i la veritat és que vam quedar molt bé amb el lloc, ja que tothom ens va felicitar i ens van confesar que venien amb una mica de por pq no coneixien el restaurant.

Als pocs dies d'arribar a Shanghai em van portar a sopar en aquest restaurant, i la veritat és que no em va agradar gens, unes salses molt rares, tot picava... i vaig dir que jo no hi tornaria més, al cap d'uns quants mesos els amics van proposar anar-hi un altre cop i jo m'hi vaig negar, però al final em van convencer... vam demanar uns plats diferents i sense picant, i el resultat.. deliciós! A partir d'aquell moment.. és un dels favorits per a mi.

La llista d'e-mails és d'unes 100 dones espanyoles, però que jo recordi mai hi hagut una xifra tan alta en els dinars. És difícil que tothom pugui assistir-hi ja que posar-se d'acord seria complicat degut a la diversitat d'actes que pots fer i tenir en aquesta ciutat, al "nostre" dinar vam ser 14, encara que el normal és unes 25 dones. Nosaltres estem molt contentes pq el grup era reduït i vam poder xerrar totes amb totes, cosa que normalment això és bastant complicat.


Aquestes som nosaltres, la Susana, la Carme i la petita Júlia, i jo. Les organitzadores del dinaret.
Aquest és l'últim dinar d'espanyoles amb la Susana vivint a Shanghai, ens fa molta peneta!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jolines, m'agrada molt aquesta brusa!! que m'ha l'has posat a primera fila pq la veigi bé?? doncs quan vingui me la copio!!

Te tinc de donar una bona noticia!!! però pel msn.

Molts, moltissims besitosssss!!!!

ANNA DE LA VILA.

Anónimo dijo...

ya veo que no t'aburres!
passa-ho mb!
nus vemus
besitos morellencs (lia_flix)