miércoles, 14 de noviembre de 2007

TENNIS MASTERS CUP Shanghai 2007


Ahir dimarts 13 vaig anar a veure el tenis, NADAL Vs FERRER, aquest esport m'agrada més jugar (que no ho faig mai), que veure com juguen, però una oportunitat així no la podia deixar perdre, i no ho vaig fer. I la veritat que va ser molt emocionant, com diu la meva amiga Carme.. "Això de veure en directe els aconteixements dóna una emoció especial".

Ara llegiu amb atenció... Vaig comprar l'entrada A+ que val 560RMB (56€) a la reventa per 120RMB (12€), un xollo.
Dins de l'estadi ja m'estaven esperant uns amics, Javi i Mar, em van comentar que havia d'entrar per la porta 8 i baixar unes escales, jo totes les escales que trobava pujaven, com no trobava les escales que baixaven vaig decidir entrar per on em va semblar, i mira quina casualitat que em vaig posar dins d'un palco sense que ningú em demanés cap acreditació, quan vaig veure on estava... flipava!! corrents vaig trucar als meus amics i llogicament no era on ells estaven, vaig sortir per trobar-los i ja en segons ens vam veure i vam decidir tornar a provar sort al palco on havia entrat, i sí! ho vam tornar aconseguir!!
L'anecdota va ser que a mi no em van tornar a demanar res, però a ells sí, i el Javi que anava radere meu, els hi va dir que anàven amb mi, com si jo fos algú!!
Res, que ens vam colar amb tot el morro al palco i vam seure, vam riure molt, vam estar veient el partit com a reis, bebent de gratis i disfrutant sentats a un box i tot per 12 euros!!


Com tots ja sabeu Ferrer va guanyar a Nadal. Un partit de més de 2h 30 minuts, i pel que he llegit un dels millors partits del que va de torneig, m'ho crec pq jo vaig sortir meravellada de l'espectacular partit, repeteixo que no en tinc ni idea, però el sistema de joc d'un i de l'altre era diferent i potser per això a mi em va impactar tant. Veure a Ferrer arriesgant.., els dos demostraven un "aguante" físic total, potser més Ferrer, veure això em feia posar la pell de gallina.
No sé, vaig veure a un Ferrer arriesgat, que es mereixia el trionf tal i com ho va consenguir.

El dijous, és la última jornada del Grup Or, Nadal s'enfrontarà a Djokovic y Ferrer a Richard Gasquet. Si els dos guanyen els partits, estarán en les semifinals del dissabte, a veure si podem aconseguir-ho!!! pq naltres intentarem tornar a estar allí! en palco o sense.




La Imatge del partit...
...La senyora fent "ganxillo", dona previsora davant l'aburriment.

7 comentarios:

Mani, fill de Mani dijo...

És que tu sempre tens preferència als pavellons! jeje
Records pareja!

Anónimo dijo...

Que bona la senyora!! pues ja va fer bé, li ella ja veia que s'aborriria. Doncs et prens el teu "jobby" i hau de cara la feina!!

ANNA DE LA VILA

figota dijo...

ostia, mira igual ke jo ara fa un mes a madrid!! be, sense palco i pagant una mica mes, li he enviat l'enllaç a Jordi per a que em mori d'enveja!!!
Que bo, molt bo.

Anónimo dijo...

Hola guapets!!!!
Ja he vist el fotolog però com que no he pogut deixar cap comentari, ho faig aquí!!! Li he ensenyat el mail i la foto al nen... li ha fet gràcia això de veure's a l'ordinador... moltes gràcies!!!!
Ja veig que alà on vas triomfes, com sempre!!! Res, agafeu les maletes i cap aquí, que ja se us enyora!!!! Muuuuuuua floreta!!!!
Els Alberich Bagés!!!

Anónimo dijo...

Des de l'escala.
Encara no havia entrat al blog. Molt bé Sònia, es perfecte. Si sembla que estiguis contant una història i realment estàs lluny.
Bueno esperem veureus molt aviat per celebrar el Nadal.
Una abraçada
eli

Anónimo dijo...

QUE WAi!!
joder això de tenir begudes i tal gratis no?¿
Como mola tio!!
Pues me'n alegro que coléssiu pk jo ho vaig intentar a un concert (lo de take that) i no va colar ni a la de tres....

Les tres papallones dijo...

JAJAJA!Q buena nena!Quina sort...si és que les coses a última hora a vegades surten millor que si les prepares en molt de temps...

Mira que sabia que tenies un blog xo fins que no vai entrar al de julia ara que el té oblidati stan amb el de notinflix no me'n havia adonat de quina era l'adreça...ja t'he linkat al meu!jiji!

Un bexito i ens veiem per nadal no?Que suposo que eli i nuria estaran d'acord amb mi que t'esperem amb la guaiabita oberta!jeje!

Fins aviat!!