martes, 13 de noviembre de 2007

Una feina per dos dies

Qui m'havia de dir a mi, que a la meva edat encara podria treballar d'hostessa...

Una amiga -Alícia- em va trucar per si estava interessada en treballar durant dos dies, es tractava de fer d'hostessa per la SEEI (Sociedad Estatal para Exposiciones Internacionales, jo mai havia treballat en aquest món, però vaig pensar que ja que havien pensat amb mi, doncs pq no viure aquesta experiència.

Els dies 12 i 13 de novembre Espanya ha formalitzat amb Xina la seva presència a Expo Shanghai 2010 i ha fet la presentació del seu pavelló.
Personalitats Espanyoles i Xines vam commemorar l'acte, entre ells estava l'Embaixador Espanyol de la Xina, el Cònsul Espanyol de Shanghai, el President de la SEEI i el Comissari General de la secció per l'Expo Shanghai 2010.

Espanya és el quart país que formalitza la seva participació a l'Expo Shanghai després d'haver-ho fet Ucraína, Luxemburg i Suíssa.

El primer dia es tractava de fer acte de presència davant d'aquestes autoritats, després el tall de la cinta, rollo tisoretes... bandeja...
I el segon dia era la firma del contracte i roda de premsa, micro cap aquí... micro cap allà... Molt divertit per ser que no em didico en aquest món.

Us deixo una foto amb la meva amiga Alícia i companya per dos dies, i una de la mini maqueta del pavelló que es construirà.

********************************************

Parteix d'un icona espanyol; el cistell de mimbre. El projecte guanyador reflexa el clima del nostre país i pretén jugar amb la potencialitat de la tècnica de mimbre, amb grans patis formant cistells, fugint del concepte gradicional d'una caixa contenidora.
Es tracta d'una proposta contemporànea, innovadora i atractiva, enriquida amb el plantejament de l'us de materials naturals ecològicament sostenibles.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Joderrrr, que guapa. Doncs els teus dos dies de feina t'han provat un munt!!!!!!

M'agradat molt la maqueta d'spain, no pensava que tret de les "sevillanes i els toros" de la rambla de BCN, siguessim capassos de fer alguna cosa original de veritat!!!!!

Molts records i petonets.

ANNA DE LA VILA

Anónimo dijo...

que wai no?¿
la veritat és que si que surts molt guapeta eh!
has vist que bé, ja has currat d'algo nou!
un megabeset
Lia (lia_flix)